diplomsko delo
Luka Šmigoc (Avtor), Duško Uršič (Mentor)

Povzetek

Kakovost je danes za poslovanje podjetja visokega pomena, saj s kakovostjo podjetje izpolnjuje zahteve in potrebe odjemalcev ter seveda lastnikov. V sistem kakovosti morajo biti zajeti vsi zaposleni, saj samo tako sistem dobro deluje. Podjetje je odvisno od svojih odjemalcev, zato je bistvenega pomena da zna prisluhniti in upoštevati njihove želje in pričakovanja ter jih tudi preseči. V ta namen uporabljamo model TQM oziroma celovito obvladovanje kakovosti, ki je način oziroma kultura vodenja organizacije. Osredotočen je na zadovoljevanje kupcev. Podjetja želijo nenehno izboljševati svojo kakovost in navadno zato uporabljajo proces nenehnega izboljševanja oziroma Demingovo PDCA metodo. Zavarovalnica Maribor d.d. ima vpeljan sistem vodenja kakovosti po zahtevah standarda ISO 9001:2008. Ta sistem je usmerjen v stalno izboljševanje in večjo učinkovitost. Krovni dokument v sistemu vodenja pa je Poslovnik vodenja, ki je grajen skladno z zahtevami standarda ISO 9001:2008. V njem so opredeljene vse zahteve in smernice, ki jih podjetje uporablja. Vedno pa se še da kaj izboljšati, zato je potrebno zaposlene motivirati do te mere, da maksimalno izkoristijo svoje znanje, izkušnje in svojo kreativnost za določene naloge. Potrebno jih je tudi spodbujati, da se redno izobražujejo, prebirajo strokovne članke in obiskujejo seminarje.

Ključne besede

kakovost;obvladovanje;standardi;zaposleni;zavarovalnice;zavarovalništvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ptuj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [L. Šmigoc]
UDK: 005.336.3:368
COBISS: 10716956 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1947
Št. prenosov: 158
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Quality concept at Zavarovalnica Maribor d.d.
Sekundarni povzetek: Today the quality is of high value for the operation of a business, because quality is the tool with which a company fulfils requirements and needs of its customers and owners. The quality system of a company should include all employees since this is the only assurance for a good performance of the system. The company depends on its customers and therefore it is vital that it can listen to them and consider their wishes and expectations and also to supersede them. For this purpose we use the TQM model or total quality management which is a method or culture of the company management. It is focused on how to satisfy the customers. The companies tend to improve their quality on a daily basis and usually they use the process of continuous improvements or Demingo's PDCA method. Zavarovalnica Maribor d.d. has introduced the system quality management according to the requirements of the standard ISO 9001:2008. This system is directed into continuous improvement and greater efficiency. The umbrella document in the management system is the Rules of management which is prepared according to the requirements of the ISO 9001:2008 standard. It defines all requirements and guidelines the company uses. There is always some room for improvement therefore the employees must be motivated in order to use their knowledge, experience and creativity for certain tasks. They also must be supported to have regular trainings, read professional papers and attend seminars.
Sekundarne ključne besede: Quality;ISO standards;Rules of management;Quality management;Employees;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 55 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management activities;menedžerske dejavnosti;management conditions;factors;pogoji menedžmenta;dejavniki;social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;insurance;communal provision through sharing of risk;zavarovalstvo;skupno kritje z delitvijo tveganja;
ID: 1001961