diplomsko delo
Maja Gutsmandl (Avtor), Vlasta Hus (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu najprej teoretično opredelimo izkustveno učenje. Vključena so načela uspešnega izkustvenega pouka, metode in postopki ter krog učenja z neposrednimi izkušnjami. Zajete so glavne značilnosti tovrstnega pouka in mnenja teoretikov. V diplomskem delu je zajeta ena izmed raziskav, v kateri učitelji povedo svoje mnenje o izkustvenem učenju. Iz učnega načrta za spoznavanje okolja v tretjem razredu so izpisani vsi učni cilji in pripadajoči tematski sklopi, ki so glede na predlagane dejavnosti načrtovani za doseganje pri pouku izkustvenega učenja. Tem ciljem je pripisano število dejavnosti izkustvenega učenja iz štirih učbeniških kompletov za tretji razred, ki so potrjeni s strani strokovnega sveta za vzgojo in izobraževanje. Razlike v številu zastopanosti dejavnosti izkustvenega učenja glede na tematske sklope in glede na posamezne založbe so analizirane. Dodan je primer izvedene učne priprave za primer izkustvenega učenja v tretjem razredu, pri predmetu spoznavanje okolja. V prilogah je dodan izpis nekaj dejavnosti, načrtovanih za izvajanje izkustvenega učenja v učilnici in zunaj nje.

Ključne besede

diplomska dela;pouk;metode;izkušnje;učenje;izkustveno učenje;učitelji;priročniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Gutsmandl]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 19423752 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4963
Št. prenosov: 946
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: EXPERIENTIAL LEARNING IN ENVIRONMENTAL EDUCATION CLASS OF THE THIRD GRADE
Sekundarni povzetek: In the diploma paper experiential learning is firstly described in theory. The description includes the principles of a successful experiential class, methods and procedures as well as the learning through experience circle. The main characteristics of this kind of class and theorists' opinions are also included. The diploma paper also contains a research in which teachers' opinions about experiential learning are expressed. According to the curriculum for environmental education in the third grade, all learning goals and the respective thematic frameworks are stated. These are planned in accordance with the proposed activities for achievement in experiential learning class. The goals have a set number of activities for experiential learning taken from four sets of books for the third grade, approved by the Education expert council. The discrepancies between the numbers of actual experiential learning activities according to the thematic frameworks and according to individual publishers are analysed. An example of an implemented lesson plan for experiential learning in environmental education class in the third grade is added. Some activities planned for the execution of experiential learning in and out of the classroom are stated in appendices.
Sekundarne ključne besede: school subject environmental education;importance of experience;experiential learning;teachers’ manuals;environmental awareness;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: [10], 88 f., [73] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 1004444