diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Maja Majcen (Avtor), Polona Šprajc (Mentor)

Povzetek

Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov kozmetičnih storitev. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter hipoteze, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena kozmetična dejavnost skozi marketinški splet 7 x P ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja kozmetičnih storitev ter kakovosti in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov kozmetičnih storitev. Prepoznavnost trga kozmetičnih storitev smo prikazali na konkretnem primeru podjetja. V sklopu marketinškega informacijskega sistema (MIS) je prikazana tržna raziskava z analizo, sledijo odgovori na hipoteze ter zaključek in priporočila.

Ključne besede

kozmetična storitev;marketinški splet;kakovost kozmetičnih storitev;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Majcen]
UDK: 665.5
COBISS: 6683667 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3484
Št. prenosov: 1173
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MARKET ANALYSIS OF COSMETICS SERVICES USERS
Sekundarni povzetek: The goal of this diploma is the research and analysis of the market of cosmetic services users. The introduction contains definition of the problem, methodology and hypotheses, which provided the necessary help with the execution of the market research. The theoretical part contains a presentation of cosmetology through the extended marketing mix 7P's and target marketing. A part of this paper was also devoted to the strategy of marketing cosmetic services and quality, as well as research of cosmetic services user's satisfaction. The recognition of cosmetics services market has been demonstrated on a concrete example of a company. A market research and analysis is presented in connection to marketing information system (MIS), followed by answers to hypotheses, conclusion and recommendations.
Sekundarne ključne besede: - cosmetic service - marketing mix - cosmetic services quality - user satisfaction - questionnaire;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 53 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;chemical technology;chemical and related industries;kemijska tehnologija;kemijske in sorodne industrije;oils;fats;waxes;adhesives;gums;resins;olja;maščobe;voski;adhezivi;gume;smole;essential oils;perfumery;cosmetics;eterična olja;parfumerija;kozmetika;
ID: 1011564
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa