delo diplomskega seminarja
Mihaela Švajger (Avtor), Vesna Čančer (Mentor)

Povzetek

Glavni problem, ki smo ga izpostavili v diplomskem seminarju, se nanaša na izbiro najugodnejšega tiskanega medija za blagovno znamko, ki jo trži podjetje Herz d.d. Namen dela diplomskega seminarja je bil rešiti problem z uporabo večkriterijskih metod in računalniškim programom Web — HIPRE. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili teoretične vidike oglaševanja, podrobneje tiskane medije in cilje oglaševanja. Na kratko smo predstavili podjetje Herz d.d., njihov namen in cilje oglaševanja ter predviden letni plan oglaševanja. Analizirali smo tiskane medije: Eges, Varčujemo z energijo, Moj dom, Instalater in Vaš Profit na podlagi strokovnosti revije, ciljne skupine ki jo dosegajo, izhajanja in naklada revije, področja kjer izhaja revija, ter cene oglasnega prostora A4 formata v reviji. Teoretično smo podali postopek metode za večkriterijsko odločanje in uporabili tehniko šestih vprašanj za ustvarjalno definiranje problema. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo ocenili in presodili tiskane medije z računalniškim programom Web — HIPRE. Na podlagi merljivih kriterijev, ki smo jih analizirali v večkriteriski analizi tiskanih medijev, smo s pomočjo programa prišli do ugotovitev, kateri tiskani mediji so za podjetje Herz d.d. najprimernejši.

Ključne besede

večkriterialno odločanje;metode;analiza;mediji;tisk;kriteriji;ciljne skupine;oglaševanje;podjetje;računalniški programi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Švajger]
UDK: 659.1:519.8
COBISS: 10350620 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2392
Št. prenosov: 247
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂUse of multi-criteria methods in selecting print media
Sekundarni povzetek: The main problem which was stressed in this work is related to the selection of the most favorable print media for the trademark marketed by Herz d.d. enterprise. The purpose of this work was to solve the problem by using multi-criteria methods and the Web - HIPRE computer program. In the first part of this work we introduced theoretical aspects of advertising; in detail, print media and advertising goals. We presented, in brief, the Herz d.d. enterprise, their purpose and goals of advertising and envisaged annual advertising plan. We analysed these print media: Eges, Varcujemo z energijo, Moj dom, Instalater and Vas Profit based on the magazine`s professionalism, gained target group, publishing and circulation, publishing area and the cost of an A4 size advertising space in the magazine. The process of the multi-criteria decision-making method was described in theory and the six-questions technique was used for a creative problem definition. In the practical part of this work we evaluated and assessed the print media with the Web - HIPRE computer program. Based on the measurable criteria, which were analysed by the multi-criteria analysis of print media, and with the help of the program we came to conclusions as to which of the print media is the most appropriate for the Herz d.d. enterprise.
Sekundarne ključne besede: multi-criteria decision-making;Web-HIPRE;AHP;problem structuring;attribute;SMART;SMARTER;SWING;criterion;sensitivity analysis;weighting;target group;print media;six-questions technique;advertising.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 42 str., 9 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;mathematics;matematika;operational research (or): mathematical theories and methods;operacijsko raziskovanje;
ID: 1011972
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer slovenskih družboslovnih fakultet