diplomsko delo
Simon Čretnik (Avtor), Duško Uršič (Mentor)

Povzetek

Vsaka organizacija ima svoje poslanstvo, ki ga mora prepoznati in opredeliti ter si postaviti take cilje, da ga bo uresničila. Managerji organizacije so ključni ljudje, ki morajo postavljati cilje in s planiranjem, organiziranjem, vodenjem in nadzorovanjem zagotavljati, da bodo ti cilji tudi doseženi. Pri tem ni pomembno, ali gre za privatni ali javni sektor. Principi in modeli poslovodenja ostajajo enaki, čeprav se cilji po svoji vsebini med njimi razlikujejo. Kakovost v zdravstvu je proces, ki je vpleten v vsakdanje delo v zdravstvu in zagotavlja primerno zdravstveno oskrbo ter teži k nenehnemu izboljševanju, saj bolniki pričakujejo stalno dostopnost zdravstvenih storitev in različne možnosti zdravljenja. Psihiatrične bolnišnice so organizirane po regijah, zmogljivosti bolnišnic pa so usklajene s potrebami regije. Sodelovanje vodstva javnih zdravstvenih zavodov, zdravnikov, medicinskih sester in drugih zaposlenih je namreč tisto, ki odpira ključna vprašanja uspešnega vodenja procesov v zdravstvu, vodi do odgovorov za večje zadovoljstvo pacientov, zaposlenih in širšega okolja bolnišnic, kar je ključni vzvod za kakovost in inovativnost v poslovanju bolnišnic. Problemi, ki se pojavljajo v psihiatriji tako na strokovnem, pravnem, finančnem, organizacijskem področju, so zaradi narave duševnih motenj specifični in se razlikujejo od drugih medicinskih strok.

Ključne besede

management;upravljanje;kakovost;javni zavodi;zdravstvo;psihiatrija;bolnišnice;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Čretnik]
UDK: 005.336.3:614.21
COBISS: 10750236 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2848
Št. prenosov: 249
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Organisation and quality at public institute Psychiatric hospital Vojnik
Sekundarni povzetek: Each organization has its own mission that must be identified and defined. Organization has to set up such objectives that this mission can be realized. Managers of organizations are key people, who should be setting goals and by planning, organizing, managing and controlling ensuring that these goals will be achieved. It is not important whether it is about private or public sector. Principles and models of management remain the same even if the objectives differ by its content. Quality in health care is a process that is involved in everyday work in health care and provides an appropriate medical care and strives to constant improvement, because patients expect continual access to health services and various treatment options. Psychiatric hospitals are organized by regions, hospital efficiency is adjusted with the needs of the region. Participation of the management of public health institutions, doctors, nurses and other employees is what raises key issues for successful management processes in health care, leads to increased responses for patients’,employees’ and the wider hospital environment satisfaction, which is a key factor for quality and innovation in the business of hospitals. Problems that arise in psychiatry at professional, legal, financial, organizational field, are, because of the nature of mental illnesses, specific and differ from other medical professions.
Sekundarne ključne besede: management;public institution;hospital;quality in health care;Psychiatric hospital Vojnik;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 67 str., 4 str. pril.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management activities;menedžerske dejavnosti;management conditions;factors;pogoji menedžmenta;dejavniki;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;medical sciences;medicina;public health and hygiene;accident prevention;javno zdravje in higiena;preprečitev nesreč;public and professional organization of health;javna in poklicna organizacija zdravstva;
ID: 1014910