[delo diplomskega seminarja]
Aljaž Ferk (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Skozi diplomski seminar smo spoznali programe zvestobe odjemalcev, kateri nam pomagajo obdržati naše sedanje kupce tudi v prihodnosti. Programe zvestobe priporočamo vsem podjetjem ne glede na stroko, v kateri delujejo. Zadovoljen kupec se bo še vedno vračal nazaj k nam ter ostal zvest, dokler bomo zadovoljevali njegova pričakovanje glede naših izdelkov oz. storitev, njegova zvestoba pa nam bo prinašala dobiček. Primer programa zvestobe smo predstavili na podjetju Tuš Holding d.o.o., katero se uvršča v sam vrh pri uspešnosti uporabe programov zvestobe, saj njihovo kartico zvestobe (Tuš Klub) uporablja več kot 540.000 njihovih odjemalcev.

Ključne besede

kupci;trgovec;trgovske družbe;trgovinsko podjetje;zadovoljstvo;tržne poti;potrošnik;zvestoba;kartice;nakup;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Vuzenica
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [A. Ferk]
UDK: 658.8:339.372
COBISS: 10887964 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1639
Št. prenosov: 165
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Loyalty cards in retail trade
Sekundarni povzetek: Through the graduate seminar, we know customer loyalty programs, which help us to keep our current customers in the future. Loyalty programs are recommended for all enterprises, whatever profession they operate. A satisfied customers will still be returned back to us and remain loyal as long as we satisfy their expectations regarding our products or services, his loyalty will be profitable to us. An example of the loyalty program, we presented the Tuš Holding Company Ltd., which ranks at the top in the success of loyalty programs because of their loyalty card (Tuš Club), which one had more than 540,000 of their customers.
Sekundarne ključne besede: loyalty programs;customer loyalty;customer satisfaction;loyalty cards;Tuš Club.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 36 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;inland trade;internal trade;domestic trade;notranja trgovina;domača trgovina;
ID: 1015435
Priporočena dela:
, [delo diplomskega seminarja]
, diplomsko delo
, diplomsko delo