delo diplomskega seminarja
Jasna Golubič (Avtor), Dušan Radonjič (Mentor)

Povzetek

Kot na vseh področjih v življenju, je tudi v organizaciji pomembno, da opredeli temeljne plane svojega poslovanja. Zato je zelo pomembno, da v planiranju sodelujejo vse njene poslovne funkcije in medsebojno povezujejo svoje plane. Brez dobrih planov organizacija težko dosega uspešnost, učinkovitost in konkurenčnost na trgu, kjer se pojavlja vse več novih in inovativnih organizacij.

Ključne besede

marketing;prodaja;planiranje;uspešnost;novi proizvodi;življenjski cikel;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [J. Golubič]
UDK: 658.8
COBISS: 10843676 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2090
Št. prenosov: 328
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sales planning as an integral part of marketing planning
Sekundarni povzetek: As in all areas of life, it is also important in the organization to define the core of their business plans. It is therefore very important that all involved in planning its business functions and interconnect their plans. Without good organization plans difficult to achieve effectiveness, efficiency and competitiveness in a market where there are increasingly new and innovative organizations.
Sekundarne ključne besede: marketing;sales;marketing planning;sales planning;analysis of performance;developing a new product;life cycle of a product.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 37 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 1015613
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomska naloga
, zaključna projektna naloga