diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Polona Veršec (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo preučili in predstavili elemente celostne grafične podobe, torej tiste, s katerimi bo podjetje Pitus d.o.o. povečalo prepoznavnost na trgu, ter preoblikovali celostno grafično podobo podjetja. Diplomsko delo je razdeljena na dva dela. V teoretičnem delu smo pojasnili pomen celostne grafične podobe in razložili njihove osnovne elemente. Razložili smo tudi, zakaj se podjetja odločajo za prenovo oziroma za osvežitev celostne grafične podobe. V praktičnem delu diplomske naloge smo predstavili in analizirali sedanjo celostno grafično podobo podjetja Pitus d.o.o.. V analizo je vključena tudi analiza celostne grafične podobe dveh konkurenčnih podjetij. V nadaljevanju smo preoblikovali simbol, logotip, tipografijo in barvo za podjetje Pitus d.o.o.. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, za ta namen smo izdelali vizitke, dopisni list ter kuverto.

Ključne besede

celostna grafična podoba;logotip;grafično oblikovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [P. Veršec]
UDK: 7.05:65(043.2)
COBISS: 15627542 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 13713
Št. prenosov: 817
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Visual identity of the company Pitus d.o.o.
Sekundarni povzetek: This diploma thesis focuses on the analysis and introduction of visual identity. The visual identity of the company Pitus d.o.o. should facilitate the company's recognisability on the market. Therefore, we have attempted to redesign the company's existing visual identity. The thesis is divided into two parts. The theoretical part shall explain the significance of visual identity and elaborate its basic elements. Here, we have also provided answers as to why companies decide to renew or refresh their visual identity in the first place. The practical part of the diploma thesis introduces and analyzes the existing visual identity of the company Pitus d.o.o., along with the analysis of the visual identity of two other competitive companies. In the course of our work we redesigned the symbol, logotype, the typography and colour of the company Pitus d.o.o. Since every company requires essential business stationery, we also designed the corresponding business card, letterhead and envelope.
Sekundarne ključne besede: visual identity;logo;graphic design;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 42 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;applications of art (in industry;trade;the home;everyday life);uporaba umetnosti (v industriji;trgovini;doma;v vsakdanjem življenju);industrijsko;komercionalno oblikovanje itd;;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;
ID: 1015832
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, grafično oblikovanje internetne strani UM FS
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa