diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Boris Bauman (Avtor), Suzana Žilič Fišer (Mentor), Marko Ivanišin (Komentor)

Povzetek

Cilj diplomskega dela je ugotoviti pomen zunanje komunikacije in prepoznati načine, s katerimi nevladna organizacija Kulturno društvo Mladinski center IndiJanez komunicira z različnimi javnostmi. V študiji primera, ki je vključevala pregled različnih medijev in delo predstavnika za odnose z javnostmi pri nevladni organiziciji, smo raziskovali vlogo odnosov z javnostmi pri ustvarjanju uspešne zunanje komunikacije. Preverjali smo etičnost dela predstavnika za odnose z javnostmi, ki skrbi za akreditacije, ki so namenjene novinarjem. Primerjali smo plačljive in brezplačne oblike obveščanja javnosti in na podlagi raziskovanja postavili končne sklepe. Posvetili pa smo se tudi nekaterim nedovoljenim oblikam obveščanja javnosti, ki se jih poslužuje Kulturno društvo Mladinski center IndiJanez.

Ključne besede

publiciteta;odnosi z javnostmi;odnosi z mediji;oglaševanje;navladne organizacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [B. Bauman]
UDK: 316.77.061.2(043.2)
COBISS: 15649558 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 11239
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: External communication of nongovernment organization
Sekundarni povzetek: The aim of thesis is to determine the importance of external communication and to identify ways in which the non-government organization Kulturno društvo Mladinski center IndiJanez communicates with different publics. In the case study, which included an overview of different media and the work of the PR assistant, we investigated the role of public relations in creating successful external communication. We overviewed the work of the PR assistant who is in charge of accreditation, which are intended to journalists. We compared the pay and free forms of publicity, the final conclusions were built on the basis of our research. We overviewed some illicit forms of publicity, which are used by the non-government organization Kulturno društvo Mladinski center IndiJanez.
Sekundarne ključne besede: publicity;public ralations;media relations;advertising;non-government organizations;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 72 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;
ID: 1016156
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, preseganje kulturnih razlik na delovnem mestu
, uspeh in promocija glasbenega izvajalca