diplomsko delo
Saša Slavnić (Avtor), Vojko Potočan (Mentor)

Povzetek

Današnje stanje na trgu za večino podjetij predstavlja boj za obstanek. Edina gotovost v pričakovanju so nenehne spremembe, ki podjetja pripravijo do tega, da se razvijajo, spreminjajo in prilagajajo tem spremembam. Na osnovi tega je načrtovanje in organizacija prodaje postala zelo pomembna funkcija v podjetju. Vendar šteje le učinkovito načrtovanje prodaje in primerna organizacija prodaje. Pomembno je pravilno načrtovanje prodaje, torej po korakih od analize stanja, oblikovanja ciljev in strategij, taktično – izvajalne stopnje in na koncu učinkovit nadzor. Podjetja, ki uberejo takšen pristop bodo natančno vedela kam v prihodnosti in kako slediti zadanim ciljem. Tega se vedno bolj zavedajo tudi v obravnavanem podjetju. Podjetje ACK d.o.o. je srednje podjetje, v katerem je prodaja ključnega pomena. Tako ima načrtovanje prodaje v podjetju veliko vlogo. Vodja hotela pripravlja v sodelovanju z ostalimi zaposlenimi prodajne načrte in navodila ter vodila za izvajanje prodajnih aktivnosti. Na podlagi tega zaposleni izvajajo prodajne aktivnosti, ki se mesečno vrednotijo.

Ključne besede

prodaja;management;načrtovanje;prodajna politika;organiziranost;planiranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Slavnić]
UDK: 658.8
COBISS: 10935580 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2645
Št. prenosov: 429
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sales organization in the company ACK d. o. o.
Sekundarni povzetek: Nowadays situation on the market for most of companies means struggle for existence. The only certainty in the expectation are continually changes, which induce the companies to develope themselves, change themselves and adaptate to these changes. Due to that become planning and organizing of sales very important function in company. But counts only effective and suitable planning of sales. Important is correct planning of sales, therefor step by step. The companies that will choose this kind of accession, will in future precisely know where and how to follow their goals. All of this are aware also in our company. Company ACK d.o.o. is middle big company where sales is key meaning. That is why the planning of sales has big role in our company. Manager of the hotel together with coworkers prepares sales plan and instructions and after all also the guidance how to perform them. On the basis of this workers are performing sales activity, which are monthly valued.
Sekundarne ključne besede: Sales;sales management;planning;sales planning;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 73 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 1016411
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija