diplomsko delo
Povzetek
Diploma obravnava in raziskuje vlogo staršev pri razvoju otrokovega govornega izražanja. Teoretičen del zajema teorije o odnosu med mišljenjem in govorom, definicije, pogoje ter funkcije govora, govorne teorije, lestvice in stopnje. Nadaljnje so opredeljena 3 govorna obdobja otroka: pred jezikovno obdobje, obdobje od prve besede do besednega zaklada ter obdobje razvoja stavka. Drugi del obravnava odnos in komunikacijo starši-otrok, vrtec ter slikovne medije. Empirični del zajema raziskavo z anketnim vprašalnikom, izvedeno s pomočjo predšolskih otrok in njihovih staršev, in rezultati raziskave.
Ključne besede
diplomska dela;govor;predšolski otroci;govorni razvoj;starši;družina;komunikacija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: |
[M. Škrabl] |
UDK: |
373.2(043.2) |
COBISS: |
19395848
|
Št. ogledov: |
1749 |
Št. prenosov: |
518 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂrole of parents in childʼs speech development |
Sekundarni povzetek: |
The diploma adresses an explores the role of parents in child's speech development. The theoretical part includes the theory about the relationship between speech and thinking, theories of speech, definitions, conditions and functions of speech, speech levels, assessment scales and tests. Characteristics of three developmental periods are described. A parent-child relationship and communication is analyzed and connected to the kindergarten and the image media. An empirical part includes a research on the population of preschool children and their parents, and its results. |
Sekundarne ključne besede: |
speech development;preschool children;parents;media;communication;joint activities; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko |
Strani: |
67 f., [3] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo; |
ID: |
1026350 |