delo diplomskega seminarja
Povzetek
Trendi poslovanja in nenehne spremembe ter vplivi okolja, konkurentov in spreminjajočih se želja in potreb odjemalcev, podjetjem narekujejo, da so fleksibilna in se znajo spremembam hitro in uspešno prilagajati. V nasprotnem primeru lahko podjetje zaostane za svojimi konkurenti in ogrozi svoj položaj na trgu ter obstoj.
Poznavanje poslovnih procesov je eden izmed ključnih dejavnikov uspešnega prilagajanja tržnim razmeram in ustvarjanja konkurenčne prednosti. Veliko podjetij svojih poslovnih procesov ne pozna dovolj dobro, kar lahko povzroči nepotrebne zastoje pri izvajanju le-teh, nezadovoljstvo strank, nezadovoljstvo zaposlenih in stroške, ki jih prinaša zastarelost določenega procesa. Pomembno je, da podjetja obvladujejo poslovne procese, jih sproti analizirajo in preverjajo, ter skušajo nenehno izboljševati.
Vloga informacijske tehnologije na poslovne procese je zelo velika. Poslovni procesi postajajo čedalje bolj kompleksni, zato je potrebno, da so ustrezno tehnološko in informacijsko podprti. Nekega kompleksnejšega procesa si brez informacijske podpore že skoraj težko zamislimo. Informacijska tehnologija je prinesla kar nekaj pomembnih izboljšav, v smislu avtomatizacije poslovnih procesov, poenostavitve izvajanja ter velikih prihrankov časa. Seveda je to mogoče le, če so v času implementacije pravilno načrtovani in ustrezno nadzorovani.
V podjetju Štefan Pesek, s. p., Popravilo viličarjev, se že nekaj časa srečujejo s problemom zapisovanja in vodenja delovnih nalogov. Predlagana sprememba poslovnega procesa bi podjetju prinesla predvsem številne prednosti, ki se nanašajo na organizacijo in na zaposlene, ki so zadolženi za izvajanje procesa.
Ključne besede
poslovni proces;vodenje;management;poslovna informatika;prenova;izboljšave;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Ptuj |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[K. Pesek] |
UDK: |
005.4 |
COBISS: |
11274780
|
Št. ogledov: |
1424 |
Št. prenosov: |
112 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Improvement of managing work order |
Sekundarni povzetek: |
Trends in business activities, constant modifications due to environmental and competitive impacts, and changing customer wishes and demands dictate companies to be more flexible and able to rapidly and successfully adapt to changes. Failing this, companies can fall behind their competitors and jeopardize their position on the market, even their existence.
Familiarity with business processes is one of the key factors of successful adaptations to market conditions and creation of competitive advantages. A great number of companies are not familiar with their business processes, what can lead to unnecessary deadlocks, unsatisfied customers and employees, and additional costs due to outdated processes, while executing them. Therefore it is important, that companies master their business processes by analyzing and examining them continuously, consequently introducing improvements.
The impact of information technologies on business processes is very big. Business processes are becoming more and more complex, and therefore require corresponding technical and information support. A complex process without information support is almost unimaginable. Information technology introduced a number of important improvements to business process automation, which resulted in simplification of operation and great time savings. Of course this is possible only, if the processes are carefully planned and properly monitored while being implemented.
The company Štefan Pesek, s. p., Popravilo viličarjev, has been facing the problem of work orders recording and management for quite some time. The proposed changes in business processes would introduce several advantages to the organizational aspects of the company and their employees, who are responsible for these processes. |
Sekundarne ključne besede: |
business process;business process reengineering;role of informatics;business process improvement;work ordes; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
40 str., 1 str. pril. |
Ključne besede (UDK): |
science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;processes in management;procesi pri menedžmentu; |
ID: |
1026365 |