magistrsko delo
Povzetek
Vsako podjetje poskuša doseči konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji. Za doseganje želene konkurenčne prednosti podjetja potrebujejo različne vrste znanj in veščin, s tem pa si zagotavljajo tudi dolgoročni obstoj in razvoj. Da bi podjetje lahko opravljalo pravilne aktivnosti, je treba poznati intenzivnost konkurence znotraj panoge, v kateri posluje.
Podjetje Farmadent d.o.o., je po tržnem deležu tretja največja veledrogerija v državi in edina na vzhodnem delu države. Z optimizacijo nabavne, notranje in distribucijske logistike bi se izboljšal pretočni čas zdravil, prehranskih dopolnil in medicinsko-tehničnih pripomočkov, čas odzivnosti in povečala bi se izraba strojev ter delovne sile, kar bi zmanjšalo stroške. Z optimizacijo logistike bi podjetje lahko pridobilo nove stranke in povečalo dobiček, nove stranke pa bi pomenile večji tržni delež in večjo konkurenčnost pred tekmeci.
Ključne besede
konkurenčnost;logistika;nabava;skladiščenje;transport;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Izvor: |
Celje |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FL - Fakulteta za logistiko |
Založnik: |
[N. Gergič] |
UDK: |
658.286(043.2) |
COBISS: |
512478525
|
Št. ogledov: |
1711 |
Št. prenosov: |
234 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Logistics and competitive advantage in company Farmadent |
Sekundarni povzetek: |
Every company tends to gain a competitive advantage over other companies. To achieve this, companies need different types of knowledge and skills, which also provide them long-term existence and development. To carry out the correct actions, it is necessary for the company to know the intensity of competition within certain industry.
Farmadent company is, by market share, the third largest wholesaler in the country and the only one in the eastern part of the country. The optimization of purchase and internal as well as distributional logistics would improve the lead time of medicines, dietary supplements and medical-technical devices. It would also improve the response time and the usage of machines and workforce. All of this would lead to reduction in costs. By optimizing the logistics, the company would be able to acquire new costumers and increase profits; new customers would also mean a larger market share and competitiveness against rivals. |
Sekundarne ključne besede: |
competitiveness;logistics;purchasing;warehousing;transport; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko Celje - Krško |
Strani: |
VII, 68 f., [1] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;installations and plant;premises;buildings;works;factories;materials;stavbe in prostori;obratna sredstva; |
ID: |
1027195 |