Sonja Mlaker Kač (Avtor), Irena Gorenak (Avtor), Vojko Potočan (Avtor)

Povzetek

The paper discusses theoretically and examines empirically the influence of the relationship commitment on collaborative behaviour in supply chains. In today's unstable business environment companies should collaborate to achieve mutual goals and competitive advantage. Defining relationship commitment and collaboration in supply chains (from social exchange theory point of view) is the basis of the research of this paper. Our aim is to examine the influence of relationship commitment on collaboration in supply chains in Slovenian economy. The qualitative research part discusses if the relationship commitment between partners in supply chain influences the collaborative behaviour between partners and which are the antecedents of relationship commitment. The research is based on a quantitative analysis of the online questionnaire survey made on the Slovenian economy. The research results show strong influence of trust and relationship commitment on collaboration between partners in supply chains.

Ključne besede

business ethics;relationship commitment;trust;collaborative behaviour;supply chains;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 005.57
COBISS: 512660285 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0353-5320
Št. ogledov: 864
Št. prenosov: 356
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv pripadnosti odnosu in zaupanja na kolaborativno vedenje v oskrbovalnih verigah
Sekundarni povzetek: V članku teoretično osvetlimo in empirično dokazujemo vpliv pripadnosti odnosu na kolaborativno vedenje med partnerji v oskrbovalnih verigah. Sodelovanje je v sodobnemčasuhitrihspremembnujnopotrebnozadoseganjezastavljenihciljev in konkurenčne prednosti. Teoretičnoosnovozanašeraziskovanjepredstavljateorijadružbenemenjave.Našciljje preveriti vpliv pripadnosti odnosu na sodelovanje med partnerji v oskrbovalnih verigah v slovenskem gospodarstvu. S kvantitativno raziskavo smo ugotavljali,ali pripadnost odnosu in zaupanje vplivata na kolaborativno vedenje med partnerji v menjalnem odnosu v oskrbovalnih verigah, hkrati pa smo ugotavljali, kateri so dejavniki, ki vplivajo na pripadnost odnosu. Raziskavo smo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika, v katerega smo zajeli ustrezen delež organizacij v slovenskem gospodarstvu.
Sekundarne ključne besede: poslovna etika;pripadnost odnosu;zaupanje;kolaborativno vedenje;oskrbovalne verige;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 77-84
Letnik: ǂVol. ǂ27
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2015
DOI: 10.7307/ptt.v27i1.1575
ID: 10839567