magistrsko delo
Živa Šivavec (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Vpliv pozitivnih in negativnih e-govoric na imidž tržne znamke in na nakupno namero porabnika

Ključne besede

e-govorice;imidž tržne znamke;nakupna namera;Blagovne znamke;Potrošniki;Vedenje potrošnikov;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Ž. Šivavec]
UDK: 366(043.3)
COBISS: 34901597 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 655
Št. prenosov: 166
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Consumers;Consumer behavior;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 95 str.
ID: 10840246