magistrsko delo
Edina Zejnić (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Marketinška usmerjenost slovenskih malih in srednje velikih podjetij

Ključne besede

marketinška usmerjenost;empirična raziskava;Mala in srednja podjetja;Trženje;Potrošniki;Slovenija;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [E. Zejnić]
UDK: 339.138(497.4)(043.3)
COBISS: 34863453 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 734
Št. prenosov: 188
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Small business;Marketing;Consumers;Slovenia;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 72 str.
ID: 10840253