diplomsko delo
Žiga Domadenik (Avtor), Matjaž Debevc (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo ugotavljali, kaj sploh je interaktivna svetlobna tabla ter kakšne vrste poznamo. S pomočjo anketnega vprašalnika smo ugotavljali, kako poznana je tehnologija interaktivnih svetlobnih tabel pri nas. Večina tovrstnih tabel v Sloveniji je namenjena informiranju. S pomočjo programske opreme smo izdelali lasten prototip ter s pomočjo ankete preverili njegovo uporabnost. Ugotovili smo, da ljudje sicer v veliki večini poznajo interaktivne svetlobne table, vendar jih ne uporabljajo. Takšno stanje lahko pripisujemo majhnosti mest pri nas in uporabi pametnih mobilnih telefonov. Čeprav se table v tujini uporabljajo predvsem za oglaševanje, v Sloveniji temu ni tako.

Ključne besede

interaktivna svetlobna tabla;interaktivnost;interakcija;oglaševanje;prototip;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: Ž. Domadenik
UDK: 378:686.888:628.94(043.2)
COBISS: 21004054 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 622
Št. prenosov: 71
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Usability and study implementation of interactive billboards
Sekundarni povzetek: The diploma thesis studies different types of interactive billboards and their use. It also gives a survey of how well people in Slovenia know interactive billboards. It was found that interactive billboards in our country are mostly used for informative purposes. Using special software, a prototype was made and a survey showed its usefulness. The results showed that this technology is known to most people but only a few use it. The reason for that is mostly the wide use of smartphones and the small size of towns in Slovenia. In foreign countries, interactive billboards are widely used in advertising, but not in our country.
Sekundarne ključne besede: interactive billboard;interactivity;interaction;advertising;prototype;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 73 str.
ID: 10843573
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, vpliv interaktivnosti na dojemanje in pomnjenje podanih informacij na spletu
, diplomsko delo
, diplomsko delo