diplomsko delo
Maja Čanžek (Avtor), Miran Muhič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Ukvarjanje z motorično nadarjenimi otroci v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motorični razvoj otroka, motorično nadarjenost, značilnosti motorično nadarjenih otrok, delo z motorično nadarjenimi otroki ter dodatne športne dejavnosti za motorično nadarjene otroke. V empiričnem delu so prikazani rezultati, ki smo jih pridobili s pomočjo ankete. Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali vzgojiteljice prepoznajo motorično nadarjene otroke v vrtcu in ali so dovolj usposobljene za delo z njimi. V raziskavi smo uporabili deskriptivno metodo in kavzalno neeksperimentalno metodo in uporabili neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije vzgojiteljic zaposlenih v treh javnih Celjskih vrtcih. Ugotovili smo, da vzgojiteljice prepoznajo motorično nadarjenega otroka in da se jim delo z njimi zdi zelo pomembno. Hkrati pa smo ugotovili tudi, da vzgojiteljice v vrtcu nimajo dovolj znanja - usposabljanja za motorično nadarjene otroke; vzgojiteljice strokovno literaturo s področja motorično nadarjenega otroka spremljajo občasno in da vzgojiteljice nimajo možnosti dela/posvetovanja s športnim pedagogom.

Ključne besede

diplomska dela;motorično nadarjeni otroci;vzgojiteljice;vrtci;značilnosti motorično nadarjenih otrok;ukvarjanje z motorično nadarjenimi otroci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Čanžek]
UDK: 796.012-056.45-053.4(043.2)
COBISS: 23359752 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1270
Št. prenosov: 331
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Working with motorically gifted children in kindergarten
Sekundarni povzetek: The thesis titled "Working With Motorically Gifted Children" consists of theoretical and empirical part. The theoretical part presents child motor development, motor characteristics of gifted children, work with such children, and additional sports activities aimed towards motorically gifted children. The empirical part presents the results which were obtained through surveys. The aim of the thesis was to determine whether teachers recognize the motorically gifted children and whether they are qualified to work with them. Research was conducted using the descriptive and causal non-experimental method, and non-probability sampling based on a specific population of preschool teachers in three public kindergartens in Celje. We found that teachers recognize motorically gifted child and that they find such work to be of great importance. At the same time, we found that preschool teachers do not have sufficient skills and training to work with motorically gifted children; literature on motorically gifted children is studied sporadically, and the opportunity for teachers to work or consult with PE teachers is not given.
Sekundarne ključne besede: theses;motorically gifted children;preschool children;kindergartens;characteristics of motorically gifted children;working with motorically gifted children;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 44, [2] str., [6] str. pril.
ID: 10846853