diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Ukvarjanje z motorično nadarjenimi otroci v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motorični razvoj otroka, motorično nadarjenost, značilnosti motorično nadarjenih otrok, delo z motorično nadarjenimi otroki ter dodatne športne dejavnosti za motorično nadarjene otroke. V empiričnem delu so prikazani rezultati, ki smo jih pridobili s pomočjo ankete. Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali vzgojiteljice prepoznajo motorično nadarjene otroke v vrtcu in ali so dovolj usposobljene za delo z njimi. V raziskavi smo uporabili deskriptivno metodo in kavzalno neeksperimentalno metodo in uporabili neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije vzgojiteljic zaposlenih v treh javnih Celjskih vrtcih. Ugotovili smo, da vzgojiteljice prepoznajo motorično nadarjenega otroka in da se jim delo z njimi zdi zelo pomembno. Hkrati pa smo ugotovili tudi, da vzgojiteljice v vrtcu nimajo dovolj znanja - usposabljanja za motorično nadarjene otroke; vzgojiteljice strokovno literaturo s področja motorično nadarjenega otroka spremljajo občasno in da vzgojiteljice nimajo možnosti dela/posvetovanja s športnim pedagogom.
Ključne besede
diplomska dela;motorično nadarjeni otroci;vzgojiteljice;vrtci;značilnosti motorično nadarjenih otrok;ukvarjanje z motorično nadarjenimi otroci;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Čanžek] |
UDK: |
796.012-056.45-053.4(043.2) |
COBISS: |
23359752
|
Št. ogledov: |
1270 |
Št. prenosov: |
331 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Working with motorically gifted children in kindergarten |
Sekundarni povzetek: |
The thesis titled "Working With Motorically Gifted Children" consists of theoretical and empirical part. The theoretical part presents child motor development, motor characteristics of gifted children, work with such children, and additional sports activities aimed towards motorically gifted children. The empirical part presents the results which were obtained through surveys. The aim of the thesis was to determine whether teachers recognize the motorically gifted children and whether they are qualified to work with them. Research was conducted using the descriptive and causal non-experimental method, and non-probability sampling based on a specific population of preschool teachers in three public kindergartens in Celje. We found that teachers recognize motorically gifted child and that they find such work to be of great importance. At the same time, we found that preschool teachers do not have sufficient skills and training to work with motorically gifted children; literature on motorically gifted children is studied sporadically, and the opportunity for teachers to work or consult with PE teachers is not given. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;motorically gifted children;preschool children;kindergartens;characteristics of motorically gifted children;working with motorically gifted children; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
44, [2] str., [6] str. pril. |
ID: |
10846853 |