Povzetek

A human resources management (HRM) model integrating trends in HRM with trends in tourism into a dialectical system by the Dialectical Systems Theory (DST). HRM strategy, integrated within the tourism organizationʹs (TOʹS) strategy is implemented through functional strategies helping their users to achieve a requisitely holistic (RH) HRM strategy replacing the prevailing one-sided ones. TOʹS strategy covers: employees (1) planning, (2) acquisition and selection, (3) development and training, (4) diversity management, (5) teamwork and creativity, (6) motivation and rewarding, (7) stress reduction and health, (8) relationships, (9) personal holism, (10) well-being, (11) work and results assessment; etc. Everyone matters; their synergy is crucial. An innovated hrm model for tos , which applies employeesʹ, organizationsʹ RH and integrates new knowledge about HRM. HRM belongs to central man- agersʹ tools. Their HRM must be adapted for TOS, where employees are crucial.

Ključne besede

turizem;zaposleni;management;management človeških virov;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 005.3:338.48
COBISS: 12185116 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-4231
Matična publikacija: Management
Št. ogledov: 810
Št. prenosov: 81
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Model HRM v turizmu, na podlagi Dialektične teorije sistemov
Sekundarni povzetek: Model upravljanja človeških virov (Human Resources Management – HRM) ponazarja vključevanje trendov upravljanja človeških virov in trendov v turizmu v dialektičen sistem s pomočjo Dialektične teorije sistemov (Dialectical Systems Theory – DST). Strategija upravljanja človeških virov, vključena v strategijo turistične organizacije (Tourism Organization – TO) se izvaja s pomočjo funkcionalnih strategij, ki svojim uporabnikom pomagajo doseči zadostno in ustrezno celovito (Requisitely Holistic – RH) strategijo upravljanja človeških virov, ki naj bi nadomestila doslej prevladujoče enostranske. Strategija turistične organizacije zajema: zaposlene (1) načrtovanje, (2) pridobivanje in izbor, (3) razvoj in usposabljanje, (4) upravljanje raznolikosti, (5) skupinsko delo in ustvarjalnost, (6) motivacijo in nagrajevanje, (7) zmanjševanje stresa in zdravje, (8) odnose, (9) osebno celovitost, (10) dobro počutje, (11) delo in ocenjevanje rezultatov; itd. Vsakdo šteje, medsebojna sinergija je odločilnega pomena. Posodobljen model upravljanja človeških virov, namenjen turističnim organizacijam upošteva RH zaposlenih in organizacije, poleg tega pa vkljucčje vsa nova znanja o upravljanju človeških virov. Upravljanje človeških virov je eno glavnih orodij vodilnih delavcev v podjetju. Upravljanje človeških virov v turističnih organizacijah, kjer so zaposleni ključnega pomena, mora biti ustrezno prilagojeno.
Sekundarne ključne besede: turizem;upravljanje človeških virov;dobro počutje;Dialektična teorija sistemov;družbena odgovornost;organizacijska kibernetika;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 335-353
Letnik: ǂLetn. ǂ10
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: 2015
ID: 10847708