magistrsko delo
Filip Urh (Avtor), Damjan Strnad (Mentor), Štefan Kohek (Komentor)

Povzetek

V magistrskem delu preučimo pojav rje in opišemo metodi za njeno simulacijo in vizualizacijo. Na začetku razložimo postopek nastajanja rje, nato pa podrobno opišemo algoritem simulacije, ki temelji na celičnih avtomatih, in algoritem vizualizacije, ki uporablja fizikalno osnovan model Cook-Torrance. Vsakega izmed njiju implementiramo in združimo v celoto znotraj iste aplikacije. Algoritem simulacije dodatno paraleliziramo s pomočjo grafične procesne enote. To dosežemo z uporabo senčilnika za splošno namensko računanje v okviru standarda OpenGL. Na koncu predstavimo rezultate časovnih meritev obeh implementacij in pokažemo, da je paralelna skoraj dvakrat hitrejša kot zaporedna.

Ključne besede

simulacija;vizualizacija;rja;paralelizacija;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [F. Urh]
UDK: 004.94:620.193(043.2)
COBISS: 20787478 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 711
Št. prenosov: 151
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Simulation and visualization of rust
Sekundarni povzetek: In the thesis, we investigate the appearance of rust and describe two methods for its simulation and visualization. We first explain the rust formation process and then describe in detail the simulation algorithm, based on cellular automata, and the visualization algorithm, which uses the physically based Cook-Torrance model. Both algorithms are implemented and combined within the same application. The simulation algorithm is additionally parallelized using a graphic processing unit. This is achieved by using a compute shader in the OpenGL standard. In the end, we present the timing results of both implementations and show that the parallel implementation is almost twice as fast as the sequential one.
Sekundarne ključne besede: simulation;vizualization;rust;parallelism;OpenGL;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: XI, 68 str.
ID: 10850793