diplomsko delo
Damir Skuhala (Avtor), Srečko Glodež (Mentor), Janez Kramberger (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljen numeričen preračun dobe trajanja nosilca alternatorja. Nosilec obremenjujejo vibracije motorja, ki so dinamične narave in ga vibracijsko utrujajo. Predstavljen je izvor vibracij v motorju z notranjim zgorevanjem ter njihov matematični zapis. Statične obremenitve nosilca pri obratovanju alternatorja so izračunane analitično. Izvedene so statična in modalna analiza, analiza harmoničnega vzbujanja ter analiza vibracijskega utrujanja v frekvenčni domeni po metodi končnih elementov. Na podlagi pridobljenih rezultatov je nosilec analiziran, pri čemer je ugotovljeno, da doseže območje trajne trdnosti s faktorjem varnosti 2,978.

Ključne besede

vibracije;vibracijsko utrujanje;dimenzioniranje na dobo trajanja;numerične simulacije;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [D. Skuhala]
UDK: 620.178.3/.5:621-11(043.2)
COBISS: 21111318 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 941
Št. prenosov: 200
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Vibration fatigue of engine alternator bracket
Sekundarni povzetek: In the diploma thesis, a numerical analysis for determining the fatigue life of the engine alternator bracket is presented. The bracket is subjected to engine vibrations. The stress of vibrations is dynamic by nature. The vibrations cause phenomena known as vibration fatigue. The thesis also addresses the source of vibrations in the internal combustion engine and their mathematical formulation. Static loads that stress the bracket while the alternator is running are calculated analytically. Static analysis, modal analysis, steady state analysis, and vibration fatigue analysis in the frequency domain are all performed using the finite element method. The results are analysed and thus it is concluded that the bracket reaches the fatigue strength with a reserve factor of 2.978.
Sekundarne ključne besede: vibration;vibration fatigue;fatige life design;numerical simulations;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Konstrukterstvo
Strani: IX, 53 f.
ID: 10852782