delo diplomskega projekta
Bianca Žitnik (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Cilj marketinškega komuniciranja, ki je pomemben del marketinškega spleta je vzpostaviti stik oz. komunikacijo med organizacijo in odjemalcem. Pri digitalnem marketinškem komuniciranju poteka komuniciranje in interakcija med ponudnikom in odjemalcem z uporabo digitalnih kanalov in informacijsko komunikacijske tehnologije. Mestne turistične destinacije ponujajo hitro rastoč poslovni in kulturni turizem. Lokalne turistične organizacije (v nadaljevanju LTO) Ljubljane, Dunaja in Zagreba so javne organizacije, ki so nastale zaradi vedno večje konkurence na turističnem trgu in skrbijo za promocijo in informiranje turistov (ter organiziranje dogodkov). Kot orodja marketinškega komuniciranja se LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba največ poslužujejo oglaševanja in odnosov z javnostmi. Za svoje marketinško komuniciranje LTO Ljubljane, Dunaja in Zagreba uporabljajo tudi različne digitalne kanale. Glavni digitalni medij treh raziskanih turističnih organizacij je spletna stran. Različno dolge spletne strani ponujajo v številnih tujih jezikih. Sporočila prilagajajo na različno intenzivnem analiziranju ciljnih skupin.

Ključne besede

marketinško komuniciranje;digitalni marketing;digitalni mediji;spletne strani;spletni marketing;turistične destinacije;mesta;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [B. Žitnik]
UDK: 659.3:004.738.5
COBISS: 12905500 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1161
Št. prenosov: 286
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni naslov: Marketing communication with support of digital media of three tourist destinations
Sekundarni povzetek: Das Ziel der Marketingkommunikation, die wichtiger Teil des Marketing-Mix ist, ist Etablierung der Kommunikation zwischen der Organisation und Kunden. Digitale Marketingkommunikation läuft zwischen den Anbietern und Kunden über digitale Kanäle und Informations- und Kommunikationstechnik. Städtische Tourismus-Destinationen darstellen ein schnell wachsendes Geschäfts- und Kulturtourismus. Lokale Tourismusorganisationen Ljubljana, Wien und Zagreb sind öffentliche Organisationen die aufgrund der zunehmenden Konkurrenz auf dem Tourismusmarkt entstanden sind und sind für Promotion und Information (sowie Organisation von Veranstaltungen) verantwortlich. Als Werkzeug der Marketingkommunikation benutzen Ljubljana, Wien und Zagreb am meisten Werbung und PR über verschiedene digitale Kanäle. Wichtigste digitale Medien sind die Websites von untersuchten Tourismus Organisationen, die in verschiedene Längen und Sprachen sind. Der Inhalt von Websites ist verschiedenen intensiven Analysen von Zielgruppen angepasst.
Sekundarne ključne besede: Marketingkommunikation;digitale Kanäle;digitale medien;städtische Tourismus-Destinationen;digitaler Marketing;Marketingkommunikation von Toursismus-Destinationen;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 35 str.
ID: 10859246