diplomsko delo
Gaja Čretnik (Avtor), Marjan Družovec (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo v začetku predstavili našo ciljno skupino, in sicer otroka v obdobju srednjega in poznega otroštva (od 6 let do začetka pubertete). Obdobje razvoja otroka smo tukaj razdelili na tri ravni, to so spoznavno-zaznavna, čustvena in socialna raven. V nadaljevanju smo podrobno predstavili oglaševanje in njegova načela, otroka kot potrošnika ter problem oglaševanja hrane in pijače otrokom. Oglas smo razdelali na posamezne elemente in se pri tem podrobneje posvetili fotografiji v oglasu. V drugem delu smo analizirali fotografijo v oglasih za otroke in ugotovili, da fotografija v oglasih za hrano in sladke prigrizke vsebuje elemente, ki najbolj pritegnejo otrokovo pozornost.

Ključne besede

fotografija;tiskani oglasi;oglasi;otroci;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: G. Čretnik
UDK: 77.06:655.3.066(043.2)
COBISS: 21020438 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1004
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Photography in print ads for children
Sekundarni povzetek: In this thesis we initially presented our target group, namely the child in the period of middle and late childhood. We have divided the child’s development into three levels: cognitive-perceptive, emotional and social. In the following, we presented in detail the advertising and its principles, the child as a consumer, and the problem of advertising food and drink to children. We have divided the ad to individual elements and devoted more in detail to the photo in the ad. In the second part, we analyzed a photo in ads for children and found that the photo in ads for food and sweet snacks contains the elements that attract the attention of the child most.
Sekundarne ključne besede: photography;print ads;ads;children;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IV, 58 f.
ID: 10859636