graduation thesis
Boban Atanasoski (Avtor), Peter Lipar (Mentor), Zlatko Zafirovski (Komentor)

Povzetek

In Skopje, as well as in the other Macedonian municipalities, there is no practice or experience with strategic transport planning. Traffic policy implementation strategies are meant to help municipalities overcome such problems. It means making decisions in collaboration with stakeholders and residents, improving the public image of the municipality, creating a higher quality of life, improving mobility and availability as well as bringing positive effects on the environment and population health. It also means using modes of transport that are eco-friendly, modes that will improve and enhance the public transport service, improve bicycle traffic, close the city center, implement pedestrian walks, electric vehicles and of placement transport terminal. The following measures will help to solve the traffic problems in Skopje and improve the quality of life of the inhabitants of Skopje.

Ključne besede

civil engineering;graduation thesis;traffic policy;Skopje;sustainable urban developement;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [A. Atanasoski]
UDK: 656.1:711(497.711)(043.3)
COBISS: 8119649 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 903
Št. prenosov: 866
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Prometna politika Skopja
Sekundarni povzetek: Tako kot v drugih makedonskih mestih tudi v Skopju nimajo izkušenj s strateškim prometnim planiranjem. Prometna politika naj bi s svojimi ukrepi pomagala posameznim mestom, da bi lahko izboljšali prometne razmere in prešli slabe obstoječe prakse. To pomeni, da bi se vse odločitve glede prometne ureditve uskladile z deležniki in prebivalci mesta. Tako bi bilo mogoče vzpostaviti višji nivo življenja, izboljšati mobilnost in zmanjšati negativne posledice na okolje in na zdravje ljudi. To bi lahko dosegli z uporabo različnih prometnih modulov, z boljšim javnim prevozom, z izboljšanjem kolesarske infrastrukture, z zaporo mestnega središča za motorni promet, z vzpostavitvijo peš con in z uveljavljanjem električnih vozil. Takšni ukrepi bi lahko pripomogli k reševanju prometne problematike in izboljšanju kvaliteto življenja prebivalcem Skopja.
Sekundarne ključne besede: gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;B-GR;prometna politika;Skopje;trajnostni urbani razvoj omrežja;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XVI, 52 str.
ID: 10860099