delo diplomskega projekta
Mario Berger (Avtor), Matjaž Iršič (Mentor)

Povzetek

Sodobno poslovanje se je s hitrim razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije in interneta drastično spremenilo. To je vplivalo tudi na razvoj marketinga, saj je splet postal pomemben prodajni kanal in nepogrešljiv del marketinškega komuniciranja. Tako se je pojavila nova veja marketinga; spletni marketing. Vendar pa se zdi, da se strokovnjaki v spletnem marketingu s svojimi teorijami, novimi termini in inovativnimi pristopi na videz oddaljujejo od tradicionalnega marketinga, zato sem v tem diplomskem projektu preveril, ali metode spletnega marketinga temeljijo na spoznanjih tradicionalnega marketinga. V prvem delu sem predstavil teoretična izhodišča in metode raziskave marketinga, ki sem jih potem v drugem delu dopolnili s teorijo spletnega marketinga. V zadnjem delu sem teoretična spoznanja apliciral na praktični primer optimizacije prodajne spletne strani Concert Vienna, kjer sem z uporabo metod, kot so analiza sekundarnih podatkov, intervju in eksperiment, pokazal, v kolikšni meri so »tradicionalne« metode raziskave marketinga še vedno zelo aktualne v hitro se razvijajočem spletnem marketingu.

Ključne besede

spletni marketing;marketing;raziskave;spletno oglaševanje;tržne raziskave;spletna trgovina;družbena omrežja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Berger]
UDK: 339.138:004.738.5
COBISS: 12900124 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 703
Št. prenosov: 57
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Optimization of e-ticket shop Concert Vienna through methods for marketing research
Sekundarni povzetek: Modern commerce has changed dramatically with the rapid development of information and communications technology. It also influenced the development of marketing as the Internet became an important marketing channel and now has a key role in marketing communication. Thus, a new branch of marketing emerged; online marketing. It seems that online marketing professionals are moving away from traditional marketing and they are developing their own theories, new terms and innovative approaches. We are trying to show that methods used in modern online marketing derive from or are the same as in traditional marketing. In the first part we presented the theory of marketing research, followed by the theory of online marketing. Those were then applied to the practical example in optimizing the e-ticket web-shop Concert Vienna, using methods such as internal secondary data analysis, interview and experiment and demonstrated that methods of »traditional« marketing are still very much in use in the rapidly evolving online marketing.
Sekundarne ključne besede: marketing research;online marketing;online advertising;optimization;experiment;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: I, 45 str., [4] str. pril.
ID: 10862152
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, ǂthe ǂcase of the online store Afrodita Cosmetics
, delo diplomskega seminarja