magistrsko delo
Jaša Luka Krese (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Vstop blagovne znamke Krucefix na avstrijski trg

Ključne besede

Slovenija;Avstrija;zunanja trgovina;izvoz;alkoholne pijače;blagovne znamke;trženje;konkurenca;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. L. Krese]
UDK: 339.138
COBISS: 23764454 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 667
Št. prenosov: 138
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂentrance of the Krucefix brand on Austrian market
Sekundarne ključne besede: Slovenia;Austria;foreign trade;exports;alcoholic drinks;brands;marketing;competition;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 60 str.
ID: 10862425