magistrsko delo
Povzetek
V magistrskem delu obravnavamo kreativnost pri pouku matematike v osnovni šoli. V prvem delu na kratko predstavimo, kaj je kreativnost na splošno, kako jo opredeljujejo nekateri avtorji in kaj za nas pomeni kreativnost. V drugem delu se osredotočamo na kreativnost v matematiki, na načine, kako jo lahko ugotavljamo in katere so tiste karakteristike, ki so za kreativne posameznike značilne. Osrednji del magistrskega dela predstavlja tretji del, kjer navedemo nekatere konkretne primere, s katerimi lahko učitelj spodbuja kreativnost učencev.
Ključne besede
magistrska dela;kreativnost;kreativnost v poučevanju matematike;karakteristike kreativnih posameznikov;načini za spodbujanje matematične kreativnosti;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko |
Založnik: |
[A. Horvat] |
UDK: |
37.091.2/.3:51(043.2) |
COBISS: |
23375624
|
Št. ogledov: |
1414 |
Št. prenosov: |
118 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Creativity in primary school mathematics |
Sekundarni povzetek: |
The master's thesis deals with creativity in mathematics classes in primary schools. In the first part, we briefly introduce what creativity is in general, how it is defined by certain authors and what creativity means from our perspective. In the second part, we focus on creativity in mathematics, ways of identify it and the typical characteristics of creative individuals. In the main part of the master's thesis, the third part, we outline some concrete examples that teachers can use to promote pupils' creativity. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;creativity;creativity in teaching mathematics;characteristics of creative individuals;ways to encourage mathematical creativity; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo |
Strani: |
103 f. |
ID: |
10862798 |