diplomsko delo
Nejc Mlakar (Avtor), Breda Kegl (Mentor), Luka Lešnik (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo opisuje optimizacijo sesalnega sistema motorja dirkalnika z namenom povečanja moči motorja. Cilj optimizacije je bil testirati vpliv različnih dolžin vstopnih cevi na masni tok zraka in tlačno valovanje v sesalnem kolektorju ter posledično na karakteristike moči in navora. V 1-D programu AVL BOOST je bil narejen numerični model motorja, na katerem so bile testirane vstopne cevi šestih različnih dolžin. Dobljeni rezultati numerične analize so bili primerjani s podatki motorja proizvajalca.

Ključne besede

optimizacija;AVL BOOST;sesalni kolektor;karakterizacija motorja;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [N. Mlakar]
UDK: 621.43.018:629.371(043.2)
COBISS: 21268246 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 643
Št. prenosov: 95
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Racecar engine optimisation of the formula driver championship
Sekundarni povzetek: The presented diploma work deals with optimization of a racing car intake system in order to increases engine power output. The goal of optimization was to test how different lengths of intake trumpet influence on air mass flow, pressure fluctuations and consequently on obtained engine rated power and torque. Six trumpet lengths were tested using 1-D AVL BOOST simulation program. The obtained numerical results of engine rated power and torque were compared to the information obtained from engine manufacture.
Sekundarne ključne besede: optimisation;intake manifold;tool wear;upgrade of production process management;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Energetsko, procesno in okoljsko strojništvo
Strani: VI, 35 f.
ID: 10864226