diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo je namenjeno predvsem učiteljem Tehnike in tehnologije v osnovni šoli. Na začetku je opisano kako sončne celice delujejo in njihov razvoj. Sledijo področja uporabe sončnih celic. V nadaljevanju diplomskega dela je predstavljena primerjava pridobivanja električne energije z različnimi vrstami elektrarn glede posega v okolje. Opisani so tudi različni fotonapetostni sistemi in kakšne so možnosti pridobivanja električne energije s sončnimi celicami. Na koncu so podana teoretična izhodišča o tehniškem dnevu in projektnem učnem delu. Na podlagi teh izhodišč je v prilogi tudi predlog izvedbe projektnega učnega dela na temo solarne polnilne baterije.

Ključne besede

sončne celice;modul;obnovljivi viri energije;sončne elektrarne;solarna polnilna baterija;projektno učno delo;osnovna šola;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Mezek]
UDK: 621.383.51:373.3(043.2)
COBISS: 11718217 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 850
Št. prenosov: 116
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Solar cells as a renewable source for electricity generation
Sekundarni povzetek: Thesis is dedicated to in-service primary school technology teachers. The operation of solar cells is described first, then a history, followed by the direction of the development of solar cells. The next part of the thesis compare generation of electricity with various power plants in relation to the environment. There is also described some photovoltaic systems and what are the possibilities of obtaining solar energy. Project-based learning characteristics, types and phases are presented. On the basis of these starting points, an application of project-based learning case (solar power bank) is presented and explained.
Sekundarne ključne besede: engineering;primary education;tehnika;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj, Fizika-tehnika
Strani: V, 27 str., VI
ID: 10865174