motivation of game of thronesʼ fans to visit Dubrovnik
Tilen Štruc (Avtor), Andreja Trdina (Mentor)

Povzetek

Film-induced tourism is a new, complex phenomenon. It connects two major industries: entertainment and tourism, both being on the rise. So far, the correlation between the two has not been subject to extensive research, thus receiving little academic attention. This study describes the field of film-induced tourism, its effects, forms and characteristics. Its focus is set on the motivation of Game of Thrones’ fans to visit Dubrovnik, Croatia, or “King’s Landing” as they know it from the series. The results of this study show that most of the Game of Thrones’ fans would like to visit Dubrovnik. Results further prove that the more fans identify with the characters from Game of Thrones, the stronger the intent to visit Dubrovnik. In terms of motivation, pull factors proved to dominate push factors. However, results confirm that the stronger the identification with the Game of Thrones’ characters, the greater the importance of push factors for visiting Dubrovnik.

Ključne besede

filmski turizem;motivacija turistov;Igra prestolov;Dubrovnik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
Založnik: [T. Štruc]
UDK: 338.48-6(497.5Dubrovnik):791(043.2)
COBISS: 2048217427 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1496
Št. prenosov: 366
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Filmski turizem: motivacija oboževalcev Igre prestolov za obisk Dubrovnika
Sekundarni povzetek: Filmski turizem je nov, kompleksen fenomen. Povezani sta dve večji industriji, turistična in zabaviščna, obe pa sta v porastu. Doslej povezava med njima ni bila obsežno raziskana in tako ni bila deležna pozornosti širših akademskih krogov. Ta študija opisuje fenomen filmskega turizma in njegove učinke ter lastnosti. Osredotoča se na motivacijo oboževalcev serije Igra prestolov za obisk Dubrovnika na Hrvaškem oziroma »Kraljevega pristana« kot ga poznajo iz serije. Rezultati študije kažejo, da si večina oboževalcev serije želi obiskati Dubrovnik. Rezultati tudi pokažejo, da bolj kot se oboževalci identificirajo z liki iz serije, tem bolj so motivirani za obisk. Na splošno so se povlečni motivi (pull faktorji) izkazali kot prevladujoči motivi za obisk Dubrovnika v primerjavi s potisnimi motivi (push faktorji). Toda, kot je razvidno iz študije, višja kot je identifikacija oboževalcev z liki iz serije, večja je tudi pomembnost potisnih motivov (push faktorjev) za obisk Dubrovnika.
Sekundarne ključne besede: film-induced tourism;tourist motivation;Game of Thrones;Dubrovnik;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za turizem
Strani: XI, 50, VII str.
ID: 10865259
Priporočena dela:
, motivation of game of thronesʼ fans to visit Dubrovnik
, destinacijski imidž Birminghama i Dudleyja među hrvatskim gledateljima serije Peaky Blinders
, ni podatka o podnaslovu