Povzetek

Today's smart phones are versatile multimedia devices. Their processing power is incredible compared to decades-old personal computers (PCs), and the time is right to use them in education. The touch screen has provided a haptic user interface that cannot be considered as merely another mouse. The design of m-learning materials therefore needs to follow a special set of rules to maximize the efficiency of constraints posed by the devices and the user interface. In the article the design considerations are presented in the context of a practical application for using mobile devices in language learning with the application BlaBla[sup TM].

Ključne besede

m-learning;design;mobile assisted language learning;haptic user interface;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 37.091.64:37.018.43:004.5:811.163.6'243
COBISS: 283188736 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1130
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Načrtovanje gradiv za mobilno učenje jezikov
Sekundarni povzetek: Današnji pametni telefoni so postali vsestranske multimedijske naprave. Njihova računska moč je veliko večja od računske moči računalnikov izpred desetletja in tako je sedaj nastopil ustrezni trenutek za uporabo mobilnih naprav v izobraževanju. Tipni uporabniški vmesnik, uporabljen na občutljivih zaslonih, ni le druga oblika računalniške miške. Načrtovanje mobilnih učnih gradiv mora slediti posebnim pravilom za izboljšanje učinkovitosti omejitev prenosnih naprav (tudi pametnih telefonov) na področju aparaturne opreme in uporabniškega vmesnika. V članku predstavljamo vse dileme načrtovanja mobilnih učnih gradiv na praktičnem primeru aplikacije BlaBla[naTM], ki je namenjena za uporabo mobilnih naprav pri učenju jezika.
Sekundarne ključne besede: mobilno učenje;tuji jeziki;informacijska tehnologija;mobilna tehnologija;pametni telefoni;ne zaključna dela;Mobilni komunikacijski sistemi v vzgoji in izobraževanju;Jeziki;Učenje;Učila in učni pripomočki;Mobilne aplikacije;Pametni telefoni;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 121-142
Letnik: ǂLetn. ǂ8
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: dec. 2015
ID: 10865479