diplomsko delo
Helena Zavec (Avtor), Olivera Ilić (Mentor)

Povzetek

Namen zaključnega dela z naslovom Baletne vsebine v vrtcu po področjih iz kurikula je vključiti baletne vsebine v vsa področja iz kurikula in ugotoviti, kako balet doživljajo otroci v vrtcu ter ali se pojavijo razlike med spoloma v sodelovanju pri dejavnostih. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo dali poudarek na ples v vrtcu. Najprej smo predstavili kurikulum za vrtce ter glavna področja, katera smo kasneje povezali z baletnimi vsebinami. V teoretičnem delu smo se dotaknili še teme o baletu. V empiričnem delu smo za vsak dan pripravili pripravo z dejavnostmi in cilji. Priprave so temeljile na dejavnostih, povezanih z baletnimi vsebinami. Vsaka priprava vsebuje evalvacijo, v katero smo zapisali ugotovitve izvedenih dejavnosti. Poleg evalvacije smo za vsak dan pripravili grafe, ki nam povedo, kako so otroci le-te dejavnosti doživljali. V empiričnem delu smo potrdili, da baletne vsebine lahko povežemo z vsemi šestimi dejavnostmi iz kurikula in da so otroci izvedene dejavnosti doživljali pozitivno ter da med spoloma ni razlik pri sodelovanju.

Ključne besede

diplomska dela;balet;predšolski otroci;kurikulum za vrtce;področja dejavnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [H. Zavec]
UDK: 373.2.016:792.82(043.2)
COBISS: 23432968 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 794
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The ballet contents in the kindergarten by the areas from the curriculum
Sekundarni povzetek: The purpose of the final work entitled "The ballet contents in the kindergarten by the areas from the curriculum" is to include ballet contents in all the areas from the curriculum, and to determine how ballet is experienced by children in the kindergarten, and whether there are gender differences in participation. The diploma thesis consists of theoretical and empirical part. In the theoretical part we put the emphasis on dancing in kindergarten. First, we introduced the curriculum for kindergartens and the main areas, which we later associated with ballet contents. The theoretical part also includes the theme about ballet. In the empirical part, we prepared a preparation with activities and goals for each day. The preparations were based on activities related to ballet contents. Each preparation contains an evaluation, in which we recorded the findings of the performed activities. In addition to the evaluation, we prepared graphs for each day, which tell us how the children experienced these activities. In the empirical part, we confirmed that the ballet contents can be linked to all six activities in the curriculum, that the children experienced performed activities positively and that there are no gender differences in participation.
Sekundarne ključne besede: theses;ballet;preschool children;kindergarten curriculum;areas of activities;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 54 f.
ID: 10865814