diplomsko delo
Bor Melanšek (Avtor), Tomaž Turk (Mentor)

Povzetek

Optimizacija procesa odpravljanja napak pri naročnikih z uporabo mobilnih tehnologij v podjetju T-2

Ključne besede

Slovenija;telekomunikacije;podjetje;T2;vzdrževanje;napake;tehnologija;mobilna telefonija;poslovni proces;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. Melanšek]
UDK: 658
COBISS: 23554534 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 738
Št. prenosov: 389
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Customer support optimization by mobile technologies in company T-2
Sekundarne ključne besede: Slovenia;telecommunications;enterprises;T2;maintenance;errors;technology;mobile telephony;business process;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 40 str.
ID: 10866069