diplomsko delo
Gašper Ceglar (Avtor), Irena Ograjenšek (Mentor)

Povzetek

Analiza zadovoljstva strank v poprodaji na primeru podjetja Renault Nissan Slovenija

Ključne besede

Slovenija;avtomobili;trgovinsko podjetje;Renault Nissan Slovenia;kvaliteta;storitve;zadovoljstvo;lojalnost;meritve;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [G. Ceglar]
UDK: 339.138
COBISS: 23604454 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1210
Št. prenosov: 196
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Postpurchase Customer Satisfaction Analysis: Case of Renault Nissan Slovenia
Sekundarne ključne besede: Slovenia;cars;commercial enterprise;Renault Nissan Slovenia;quality;services;satisfaction;loyalty;measurements;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 55, 16 str.
ID: 10866134