Zvonka Cencelj (Avtor)

Povzetek

V članku predstavljam projektno učno delo, sodelovalno in raziskovalno učenje pri predmetu tehnika in tehnologija. Opisani pristopi k poučevanju pri učencih razvijajo tehnično ustvarjalnost, domišljijo, čut za skupinsko delo, vztrajnost, natančnost, likovno ustvarjalnost in čut za igro. Projektno učno delo vnaša v šolsko prakso način dela, ki učencem in učiteljem omogoča bolj ustvarjalno in sproščeno okolje, česar primanjkuje v naši osnovni šoli. S tem se otrok vsestransko razvija, torej uporablja um, telo, čustva in dušo.

Ključne besede

projektno učno delo;projekti;metodika;učne metode;tehnika in tehnologija;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:62
COBISS: 255038208 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 764
Št. prenosov: 104
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Technology and crafts in connection to other fields
Sekundarni povzetek: This article presents aspects of project learning, collaborative learning and research learning in the subject of technology. Project learning can provide a learning process that gives pupils and teachers a more creative and relaxing atmosphere. This is an element that is lacking in our primary schools at the moment. Children can develop themselves more universally when they use their mind, body, emotions and soul.
Sekundarne ključne besede: technical days;project learning work;project levels;the teacher’s role;creativity;team work;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 89-98
Letnik: ǂLetn. ǂ3
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: apr. 2010
ID: 10869492