Eda Patru (Avtor)

Povzetek

S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti.

Ključne besede

likovna umetnost;likovna vzgoja;učni načrti;medpredmetno povezovanje;osnovne šole;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.2:73/76
COBISS: 1539749828 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1269
Št. prenosov: 411
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of syllabi and inclusion of recommendations for interdisciplinary integration of visual arts contents
Sekundarni povzetek: We applied qualitative analysis to the syllabi of all subjects from the 1st up to the 5th grade of basic school in Slovenia in order to find out in what ways they contain recommendations for interdisciplinary integration. We classified them into three categories: references to subjects, implicit references, and explicit references. The classification into these categories has shown that certain concepts foreseen for integration with visual arts education in individual subjects for a certain grade or for a particular educational cycle cannot be found in the visual arts syllabus.
Sekundarne ključne besede: visual arts;syllabus for visual arts education;integrated teaching process of visual arts education;elementary school;interdisciplinary integration;Likovna vzgoja in izobraževanje;Interdisciplinarnost v izobraževanju;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Izobraževalni programi;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 163-179
Letnik: ǂLetn. ǂ10
Zvezek: ǂšt. ǂ2/3
Čas izdaje: sep. 2017
DOI: 10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017)
ID: 10874317