Povzetek

Sodobno izobraževanje omogoča razvijanje ustvarjalnega izražanja dijakov, vloga in pomen inovativnih didaktičnih pristopov na razvoj apreciacije kot enakovrednega sestavnega dela umetniških dejavnosti pa pri pouku grafičnega oblikovanja v srednji šoli nista raziskana. V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri nas je zanimal vpliv inovativnega didaktičnega pristopa z vidika razvoja likovnoapreciativnih zmožnosti. Razlike smo spremljali med dijaki 3. letnikov (starost 17%18 let) v slovenskih srednjih šolah. Ugotovili smo statistično pomembne razlike na ravni likovnoapreciativnega razvoja s prednostjo eksperimentalne skupine. Pozitiven učinek inovativnega pristopa na razvoj apreciacije kaže, da je mogoče tudi z manjšimi metodičnimi spremembami bistveno izboljšati razvoj apreciacije pri srednješolcih.

Ključne besede

grafično oblikovanje;srednje šole;metodika;učne metode;likovna vzgoja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:76
COBISS: 23454728 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 879
Št. prenosov: 346
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Monitoring the development of art appreciation in the teaching of graphic design
Sekundarni povzetek: Contemporary education enables the development of creative expression of students, but the role and importance of innovative didactic approaches in the improvement of art appreciation, as an equally important component of artistic activities in graphic design classes in secondary school, have not been researched so far. In this study, we present the results of a research regarding the influence of an innovative didactic approach from the point of view of improvement of art appreciation abilities. The differences were monitored among the students of the 3rd year (aged 17- 18) in Slovenian secondary schools. We found statistically significant differences in the level of art appreciation improvement in favour of the experimental group. The positive effect of the innovative approach to the improvement of art appreciation suggests that even with minor methodical changes the improvement of art appreciation in secondary school students can be significantly increased.
Sekundarne ključne besede: graphic design;secondary school;set of didactic decisions;art appreciation;development;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 205-219
Letnik: ǂLetn. ǂ10
Zvezek: ǂšt. ǂ2/3
Čas izdaje: sep. 2017
DOI: 10.18690/2463-8005.10.2-3.205-236 (2017)
ID: 10878382