zaključna naloga
Ingrid Vrbančič (Avtor), Ana Arzenšek (Mentor)

Povzetek

Osebnostne lastnosti kot dejavnik izražanja nezadovoljstva ob nakupu potrošnih izdelkov

Ključne besede

zadovoljstvo potrošnikov;doživljanje in izražanje nezadovoljstva;osebnostne dimenzije;teorija Velikih pet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
Založnik: [I. Vrbančič]
UDK: 366.1(043.2)
COBISS: 1538620612 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1880
Št. prenosov: 26
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Personality traits as a factor of expressing dissatisfaction when purchasing consumer goods
Sekundarne ključne besede: consumer satisfaction;experience and expression of dissatisfaction;personality traits;Big Five theory;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
Strani: VIII, 39 f., [3] f. pril.
ID: 10879188