Povzetek

Naše šole iz leta v leto postajajo vse bolj večkulturne. Nič nenavadnega ni več, če imamo v razredu tudi več kot deset učencev različnih narodnosti, prepričanj in načinov videnja sveta. Članek je povabilo k razmisleku o vlogi, ki jo imajo lahko neformalne umetniške in ustvarjalne dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. V ta namen predstavljamo izvleček iz študije primera, izvedene v eni najbolj večkulturnih šol v Kanadi, ki kot primer prikazuje nekatere od tam razvitih dejavnosti in analizira pozitivne vplive le-teh v njihovi vzgojnoizobraževalni skupnosti.

Ključne besede

non-formal art;music education;Case Study research;creativity;multicultural education;Educational context;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.015.31
COBISS: 23461640 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1237
Št. prenosov: 344
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of non-formal artistic and creative activities in multicultural educational contexts
Sekundarni povzetek: Our schools are becoming more and more multicultural every year. It is no longer uncommon to have in the same classroom students from over a dozen nationalities, with diverse backgrounds, beliefs and ways of seeing the world. This article is an invitation to reflect on the role that non-formal artistic and creative activities can play in multicultural educational settings. To this end, an excerpt from a Case Study carried out in one of Canada's most multicultural schools is presented, showcasing some of the activities developed there and analysing the positive influences they have in its educational community.
Sekundarne ključne besede: neformalna umetnost;glasbena vzgoja;študija primera;ustvarjalne dejavnosti;vzgojno-izobraževalna okolja;ne zaključna dela;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Multikulturna vzgoja in izobraževanje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 221-233
Letnik: ǂLetn. ǂ10
Zvezek: ǂšt. ǂ2/3
Čas izdaje: sep. 2017
DOI: 10.18690/2463-8005.10.2-3.221-234(2017)
ID: 10879507