Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2010 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: | Moderna organizacija |
UDK: | 519.711:373.3.091.212.1(100-773) |
COBISS: | 251863296 |
ISSN: | 1318-5454 |
Matična publikacija: | Organizacija |
Št. ogledov: | 762 |
Št. prenosov: | 284 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Model izboljšanja vpisa v osnovnošolsko izobraževanje v državi v razvoju po metodi sistemske dinamike |
Sekundarni povzetek: | Modeli sistemske dinamike so celovita metoda reševanja kompleksnih problemov s pomočjo scenarijev. Omogočajo, da skupaj z metodo računalniške simulacije analiziramo kompleksne probleme. Modeliranje z metodo sistemske dinamike je pogosto osnova za sistemsko razmišljanje in predstavlja managersko in organizacijsko razvojno paradigmo. V članku je opisan pristop na osnovi sistemske dinamike pri raziskavi pomembnosti infrastrukturnih zmogljivosti na kakovost osnovnega izobraževanja v državi v razvoju. Model je izdelan s pomočjo navzkrižne analize vpliva (Cross Impact Analysis - CIA), metode, ki primerja entitete in atribute značilne za osnovno izobraževanje v neki dani skupnosti. Model CIA omogoča, da predvidimo vpliv infrastrukturnih zmogljivosti na dostopnost te skupnosti do osnovnega izobraževanja. To lahko pomaga javnim odločevalcem, da bolj učinkovito planirajo akcije, ki poskušajo izboljšati pismenost. |
Sekundarne ključne besede: | dežele v razvoju;osnovne šole;vpis;simulacija;modeli;modeliranje;sistemska dinamika; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Znanstveno delo |
Strani: | str. 90-101 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ43 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ3 |
Čas izdaje: | maj-jun. 2010 |
DOI: | 10.2478/v10051-010-0010-5 |
ID: | 10883085 |