zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Povzetek

Uvedba operativnega managementa z odjemalci v storitveno podjetje

Ključne besede

informatika;informacijska tehnologija;informacijski sistemi;odnosi s strankami;podjetje;storitve;poslovni proces;spremembe;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Vesel]
UDK: 659.2
COBISS: 23700198 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 666
Št. prenosov: 136
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Implementation of operational customer relationships management into the service company
Sekundarne ključne besede: informatics;information technology;information systems;customer relationship;enterprises;services;business process;changes;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: I, 24 str.
ID: 10887137