delo diplomskega projekta
Jan Kristl (Avtor), Duško Uršič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem projektu so na začetku razloženi pojmi, ki se povezujejo z delom diplomskega projekta. V okviru tega opredeljujemo pojem blagovna znamka, saj ga v različnih delih različno tolmačijo in opredeljujejo. Temu sledi opredelitev blagovnih znamk, ki jih poznamo v športu. Posvečamo se predvsem managementu blagovnih znamk v športu, kot navaja naslov diplomskega projekta. Tukaj lahko govorimo predvsem o blagovnih znamkah v ekipnih športih, blagovnih znamkah športne opreme, športnikih kot blagovnih znamkah, prav tako pa lahko med blagovne znamke umestimo tudi prireditve. Pomembno je predvsem, da ugotovimo, kaj je potrebno za to, da je blagovna znamka v športu uspešna in prepoznavna oz. kateri koncepti managementa in marketinga so potrebni, da bo vsak posameznik prepoznal določeno blagovno znamko in se z njo poistovetil. V zaključku predstavljamo organizacijo evropskega prvenstva v košarki, ki ga je organizirala Slovenija.

Ključne besede

marketing;management;blagovne znamke;šport;košarka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [J. Kristl]
UDK: 658.626:79
COBISS: 12945180 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1042
Št. prenosov: 122
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Brand management in sport
Sekundarni povzetek: In the diploma project, I will first explain the concepts that are in the title or are related to the work of the diploma project. I will define the concept of the trademark because different interpreters are interpreted differently in the definition. Then I will define which brands in sport we all know. I will focus primarily on brand management in sport, as stated in the title of the diploma project. Here we can talk mainly about brands in team sports, branded sports goods, athletes and brands, and I can also place events as trademarks. It is important, above all, to find out what is necessary for the brand in sport to be successful and recognizable. What marketing management concepts are needed in order for each individual to recognize a particular brand and identify with it. In conclusion, I will present the organization of the European Basketball Championship organized by Slovenia.
Sekundarne ključne besede: : Trademark;sport;management;marketing;athletes;sports organizations;basketball.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 25 str.
ID: 10889621
Priporočena dela:
, delo diplomskega projekta
, delo diplomskega projekta
, delo diplomskega projekta
, študija primerov