diplomsko delo
Marko Vodopija (Avtor), Marina Letonja (Mentor)

Povzetek

Podjetje AUTODELTA d. o. o. (v nadaljevanju AD) deluje na slovenskem trgu že od leta 1991 in je v stalnem razvoju. Podjetje se stalno prilagaja novim tehnologijam in spreminjajočim se razmeram na trgu, da lahko dosega želene rezultate. Tako se je podjetje razvilo iz prodaje rabljenih vozil preko prodaje novih vozil Fiat, Lancia, Alfa Romeo do trenutno enega vodilnih pooblaščenih prodajalcev vozil znamke Volkswagen, Audi in VW gospodarska vozila v Sloveniji. Še posebej pa je razvilo servisno dejavnost omenjenih znamk. Spoznali so, da je najbolj donosna dejavnost servisiranje vozil, kamor sodijo tudi kleparska in ličarska popravila. Seveda vsaka omenjena dejavnost sama zase ne bi mogla obstati, lahko pa odlično sinergično deluje. Podjetje je že pridobilo ISO certifikat za servis in postalo tudi vodilno na področju servisiranja vozil znotraj mreže uvoznika vozil znamke VW in Audi. K temu pripomore predvsem vrhunski kader, ki ima že preko 20 let izkušenj s servisiranjem vozil teh znamk in se stalno izpopolnjuje za tehnične novosti, ki so potrebne za konkurenčno prednost. Za obdelavo večjega števila strank je potrebno zagotoviti tudi večjo kapaciteto servisa. Ker je podjetje omejeno z obstoječim prostorom, je bilo v prvi fazi potrebno v največji meri optimizirati procese in logistiko. Ker pa so kadrovske in organizacijske kapacitete že tako velike, je bilo potrebno začeti razmišljati o novih prostorih oziroma poslovni enoti. Vodstvo podjetja je željno stalnega razvoja. Odkrili so podjetje v stečaju, ki ima odlično lokacijo v Ljubljani in se je ukvarjalo s servisiranjem vozil. Del poslovnih prostorov je v dolgoročni najem vzela ena od zavarovalnic, s katero je AD že prej veliko sodelovala. AD je vzela v dolgoročni najem delavniške prostore z ustreznimi skladišči in pisarnami. S tem lahko ustvarijo še boljše medsebojno sodelovanje, s čimer si obe stranki zagotovita nek stalni posel: zavarovalnica nove stranke zavarovanj in hitra ter ugodna popravila, AD pa dodatno delo v kleparski in ličarski delavnici. Drugo zelo pomembno dejstvo pri omenjenem projektu je, da je bilo podjetje v stečaju pooblaščeni serviser vozil znamke Škoda, ki tudi spada v koncern VW, uporablja enako tehniko in jo zastopa v Sloveniji isti uvoznik Porsche Slovenija, s katerim AD dobro sodeluje že več kot 15 let. To pa pomeni hitro adaptacijo na novo blagovno znamko in sistem, po katerem deluje uvoznik – dobavitelj tehnične pomoči in originalnih rezervnih delov. V diplomskem delu s poslovnim načrtom za rast podjetja preverjam realnost in uresničljivost postavljenih ciljev podjetja AD. Osredotočam se predvsem na rast nove poslovne enote.

Ključne besede

poslovni načrt;rast podjetja;raziskava trga;marketinški načrt;finančno poslovanje;kontroling;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [M. Vodopija]
UDK: 005(043.3)
COBISS: 513666946 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3731
Št. prenosov: 217
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0000801
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 61 str.
ID: 10890009