Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2016 |
Tipologija: | 2.08 - Doktorska disertacija |
Organizacija: | UP PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | [S. Podgoršek] |
UDK: | 81'243:004:373.5(043.3) |
COBISS: |
1539091396
![]() |
Št. ogledov: | 3002 |
Št. prenosov: | 138 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarne ključne besede: | foreign language;ICT;task-based language learning and teaching;online learning path;computer assisted language learning;teacher role;teacher ICT competence;teacher attitudes to ICT; |
Vrsta dela (COBISS): | Doktorsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: | Univ. na Primorskem, Pedagoška fak. |
Strani: | [16], 224 str. |
ID: | 10896612 |