Franc Brcar (Avtor)

Povzetek

Business process management (BPM) and business process outsourcing (BPO) play an important role in organizations helping them ensure competitiveness and competitive advantages and increase efficiency and effectiveness. Our study analyzes the role of outsourcing in Slovenian organizations. Data was obtained through a survey and interpreted with descriptive statistics, frequency statistics and Wilcoxon's signed ranks test. According to the results of statistical analysis there is 95% reliability that the degree of outsourcing of business processes in Slovenian organizations will increase and this applies to most business processes. Thus we can conclude that Slovenian organizations are following the trends in global markets and are adjusting to them as well.

Ključne besede

Poslovni procesi;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: Moderna organizacija
UDK: 658.7
COBISS: 21479479 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 869
Št. prenosov: 400
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Perspektiva zunanjega izvajanja poslovnih procesov v slovenskih organizacijah
Sekundarni povzetek: Menedžment poslovnih procesov (BPM) in zunanje izvajanje poslovnih procesov (BPO) imata pomembno vlogo v organizacijah za zagotavljanje konkurenčnosti in konkurenčnih prednosti ter za povečevanje uspešnosti in učinkovitosti. Z raziskavo analiziramo vlogo zunanjega izvajanja v slovenskih organizacijah. Z anketo pridobljene podatke interpretiramo z opisno statistiko, frekvenčno statistiko in Wilcoxonovim testom za parne vzorce. Z rezultati statistične analize z 95 % verjetnostjo napovemo, da se bo stopnja zunanjega izvajanja poslovnih procesov v slovenskih organizacijah povečala in da to velja za večino poslovnih procesov. Tako lahko zaključimo, da slovenske organizacije sledijo trendom na globalnih trgih in se le-tem tudi prilagajajo.
Sekundarne ključne besede: upravljanje poslovnih procesov;zunanje izvajanje poslovnih procesov;BPO;upravljanje;proces;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: Str. 145-150
Letnik: ǂVol. ǂ44
Zvezek: ǂNr. ǂ4
Čas izdaje: 2011
DOI: 10.2478/v10051-011-0015-8
ID: 10899989