ǂa ǂcase study analysis

Povzetek

Background: In today’s business environment, a company is able to maintain its competitive position if it constantly generates knowledge and disseminates this knowledge within the organization, as well as transforms it into new competences. The ability to transfer knowledge becomes one of the key factors in the improvement of a company’s competitive position. This hypothesis is applicable particularly in the case of cooperation within networks, as they are an excellent opportunity for mutual learning between partners. Objectives: The purpose of the paper is to analyse the process of knowledge transfer in intra-organizational networks. Method: Due to the specificity of the research object, the case study method has been chosen. In order to make an in-depth analysis of the case study, we selected a group of several criteria based on the theory which we believe to be fundamental to the effectiveness of knowledge management in networks, and compared them with the situation in the ArcelorMittal Group. Results: Our research show that ArcelorMittal Group has met almost all the criteria of effective knowledge management in its intra-organizational network. Some exceptions, albeit merely to an extent, are mostly the result of historical circumstances, , i.e. the process of growth through acquisitions, and the acquisition of companies at different stages of organizational development, as well as organizational culture. Conclusion: Based on theoretical assumptions, the study analysed in details the components of knowledge management applied by the corporation in question. Therefore this study might be utilised to formulate a refutable hypothesis and verify them on a larger group of companies from different sectors of the economy. The main limitations of the paper are mostly related to the inherent approach therein

Ključne besede

knowledge;knowledge transfer;knowledge management;networks;case study analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
UDK: 005.7
COBISS: 3839944 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 1050
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Prenos znanja v intra-organizacijskih omrežjih
Sekundarni povzetek: Ozadje: V današnjem poslovnem okolju lahko podjetja vzdržujejo konkurenčen položaj le, če stalno generirajo znanje, razširjajo znanje znotraj organizacije in ga pretvarjajo v nove kompetence. Zmožnost prenosa znanja je eden od ključnih dejavnikov za izboljšanje konkurenčnega položaja podjetja. To velja še posebej v primeru sodelovanja med omrežji, saj le-ta predstavljajo odlično možnost, da se partnerji učijo eden od drugega.Cilji: Cilj tega članka je analizirati proces prenosa znanja v intra-organizacijskih omrežjih. Metode: Zaradi specifičnosti raziskovanega subjekta smo uporabili metodo študije primera. Da bi lahko izvedli poglobljeno analizo smo izbrali skupino različnih kriterijev pri čemer smo se opirali na teorijo, za katero verjamemo, da je pomembna za učinkovito upravljanje znanja v omrežjih, in te kriterije uporabili pri analizi situacije v skupini ArcelorMital. Rezultati: Naša analiza je pokazala, da ArcelorMital skupina ustreza skoraj vsem kriterijem učinkovitega managementa znanja v intra-organizacijskih omrežjih. Nekatere izjeme so vsaj v določeni meri posledica zgodovinskih okoliščin, na primer procesa rasti, ki izhaja iz prevzemov, predvsem prevzemov podjetij na različnih stopnjah organizacijskega razvojain različne organizacijske kulture. Zaključek: Na osnovi teoretičnih izhodišč je podana podrobna analiza komponent managementa znanja v obravnavani korporaciji. Na osnovi naše študije je mogoče oblikovati hipoteze in jih preveriti na večji skupini podjetij z različnih sektorjev gospodarstva. Poglavitna omejitev naše študije je predvsem v samem pristopu.
Sekundarne ključne besede: znanje;prenos znanja;management znanja;omrežja;študija primera;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 24-34
Letnik: ǂVol. ǂ47
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: feb. 2014
DOI: 10.2478/orga-2014-0003
ID: 10899998
Priporočena dela:
, management support, incentives, knowledge implementation, and employee empowerment