report from the field
Maja Pivec (Avtor)

Povzetek

Virtual worlds represent a powerful media for instruction, offering a wide scope of tools for social interaction and innovation in learning that encourages student participation. Supported by the AVATAR course, teachers were able to productively create teaching and learning environments that support the needs of learners of diverse linguistic, cultural and economic backgrounds, all within a safe virtual environment. This paper outlines the AVATAR course structure, delivery, experiences, and post course reflections on teaching within a 3D virtual world.

Ključne besede

izobraževanje;visokošolski študij;elektronsko izobraževanje;učinkovitost;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: Moderna organizacija
UDK: 378.147.018.43:004
COBISS: 262330880 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 656
Št. prenosov: 119
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Uporaba 3D virtualnih okolij za učenje
Sekundarni povzetek: Virtualni svetovi so interaktivni medij z velikim potencijalom za pouk, ki ponuja širok obseg orodij za vzpodbujanje socialnih interakcij. Z inovativnimi pristopi k učenju motivirajo aktivno sodelovanje študentov. S pomočjo projekta AVATAR in ponujenega dodatnega izobraževanja, so bili učitelji sposobni ustvariti produktivno učno okolje in izvesti učne vsebine iz različnih področij v varnem virtualnem okolju. V članku je opisana struktura in izvedba AVATAR izobraževalnih modulov, ter podane izkušnje in razmišljanja učiteljev o poučevanju v 3D virtualnem svetu.
Sekundarne ključne besede: izobraževanje;visokošolski študij;elektronsko izobraževanje;učinkovitost;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 125-130
Letnik: ǂLetn. ǂ 45
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: maj-jun. 2012
DOI: 10.2478/v10051-012-0013-5
ID: 10900273