report from the field
Povzetek
Virtual worlds represent a powerful media for instruction, offering a wide scope of tools for social interaction and innovation in learning that encourages student participation. Supported by the AVATAR course, teachers were able to productively create teaching and learning environments that support the needs of learners of diverse linguistic, cultural and economic backgrounds, all within a safe virtual environment. This paper outlines the AVATAR course structure, delivery, experiences, and post course reflections on teaching within a 3D virtual world.
Ključne besede
izobraževanje;visokošolski študij;elektronsko izobraževanje;učinkovitost;
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2012 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
Moderna organizacija |
UDK: |
378.147.018.43:004 |
COBISS: |
262330880
|
ISSN: |
1318-5454 |
Matična publikacija: |
Organizacija
|
Št. ogledov: |
656 |
Št. prenosov: |
119 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni naslov: |
Uporaba 3D virtualnih okolij za učenje |
Sekundarni povzetek: |
Virtualni svetovi so interaktivni medij z velikim potencijalom za pouk, ki ponuja širok obseg orodij za vzpodbujanje socialnih interakcij. Z inovativnimi pristopi k učenju motivirajo aktivno sodelovanje študentov. S pomočjo projekta AVATAR in ponujenega dodatnega izobraževanja, so bili učitelji sposobni ustvariti produktivno učno okolje in izvesti učne vsebine iz različnih področij v varnem virtualnem okolju. V članku je opisana struktura in izvedba AVATAR izobraževalnih modulov, ter podane izkušnje in razmišljanja učiteljev o poučevanju v 3D virtualnem svetu. |
Sekundarne ključne besede: |
izobraževanje;visokošolski študij;elektronsko izobraževanje;učinkovitost; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): |
Znanstveno delo |
Strani: |
str. 125-130 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ 45 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ3 |
Čas izdaje: |
maj-jun. 2012 |
DOI: |
10.2478/v10051-012-0013-5 |
ID: |
10900273 |