magistrsko delo
Iris Pšunder (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Analiza trženja generaciji Y z vidika mladih porabnikov in podjetij

Ključne besede

trženje;strategija trženja;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;mladina;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Pšunder]
UDK: 339.138
COBISS: 24128230 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 595
Št. prenosov: 114
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of marketing to generation Y from the perspective of young consumers and companies
Sekundarne ključne besede: marketing;marketing strategy;consumer behaviour;consumer psychology;youth;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 63, 46 str.
ID: 10904107
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole