master's thesis
Mila Zečević (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

An analysis of ethics in marketing tobacco products

Ključne besede

trženje;etika;poslovna etika;tobačna industrija;družbena odgovornost;oglaševanje;mladina;otroci;raziskave;marketing;ethics;business ethics;tobacco industry;social responsibility;advertising;youth;children;research;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Zečević]
UDK: 339.138
COBISS: 23963110 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 773
Št. prenosov: 203
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Analiza etike pri trženju tobačnih izdelkov
Sekundarne ključne besede: trženje;etika;poslovna etika;tobačna industrija;družbena odgovornost;oglaševanje;mladina;otroci;raziskave;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 62, 6 str.
ID: 10904138