magistrsko delo

Povzetek

Izboljšava procesov na področju prodaje in podpore strankam s pomočjo uvedbe managementa odnosov z odjemalci v prodajnem podjetju

Ključne besede

trženje;prodaja;mednarodno poslovanje;odnosi s strankami;informacijski sistemi;programi;podjetje;primeri;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Zore]
UDK: 339.138
COBISS: 24083174 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 425
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimprovement of sales and customer service business processes with the implementation of the customer relationship management concept in a retail company
Sekundarne ključne besede: marketing;sales;international business;customer relationship;information systems;programmes;enterprises;cases;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 52, 2 str.
ID: 10904140